Trygt kjøp!

Trygt kjøp!


Siden 1997 har vi levert kosttilskudd direkte hjem til folk over hele landet. For oss er det svært viktig at du er fornøyd med produktene, med Vesterålens Naturprodukter AS og ikke minst med handelen.


Her er litt enkel informasjon om hvilke forventninger du skal ha til oss og våre samarbeidspartnere - og, ikke minst, hvordan du kan kontakte oss.


Glad Kundeservice

Grønt Nummer - 800 80 818

Kundesenteret vårt har åpent fra 08.00-21.00 alle hverdager. Ring oss om du har tilbakemeldinger på ditt møte med selgere, eller om du trenger hjelp til å tilpasse abonnementet ditt.


Vi arbeider hele tiden for å forbedre oss, og setter pris på både ris og ros. Vi er stolte av vårt kundesenter, som vil hjelpe deg på folkelig, nordnorsk vis.


E-post til kundesenteret behandles og besvares vanligvis i løpet av to virkedager.


Om handel

Det skal være trygt og behagelig å være abonnent hos oss. Derfor er vi opptatt av å ha langsiktig samarbeid med våre partnere. Partnerne våre skal være seriøse og ha gode systemer for å sikre kvaliteten på handelen.


Vi setter store krav til våre leverandører og samarbeidspartnere, og følger disse tett for at du skal få positive opplevelser i all kontakt med deg. Vi besørger selv opplæring av selgerne - faglig om produktene, og ikke minst hvordan vi forventer at møtet med deg og andre kunder skal være.


Her er noen regler vi har for at kjøp av våre produkter skal være en trygg og positiv opplevelse:

  • Selgeren skal presentere seg når han kontakter deg
  • Selgeren skal opptre i tråd med våre kjerneverdier: Ekthet, Pålitelighet, Folkelighet, Enkelhet
  • Vi skal ikke selge til personer under 18 år
  • Selgere som opptrer i strid med våre regler får ikke representere oss
  • Våre selgere skal selvsagt også overholde norske lover og regler
  • Vi skal ikke snakke negativt om våre konkurrenter, men gi produktinformasjon på en saklig og ordentlig måte

Rettigheter

Alle forbrukere i Norge har rettigheter nedfelt i flere lover. En av de viktigste rettighetene du har når du inngår avtale om leveranser av våre produkter, er at du kan angre deg innen 14 dager (angrefristloven).

Denne fristen gjelder fra du har mottatt din første levering.


Dersom du ønsker å benytte angrefristen, sender du inn skjemaet du fikk sammen med produktet.


I tillegg til lovpålagt angrerett er et abonnement uten bindingstid og kan sies opp når du selv ønsker det.


Betingelsene og praktiske opplysninger om abonnementet finner du sammen med leveringen din. Du kan også ringe til vårt kundesenter på 800 80 818.


Vi håper du blir fornøyd!